爱手工,爱生活,爱一切美好的... ...

Liekkas - Sofia Jannok

Liekkas

歌手:Sofia Jannok

所属专辑:Assogattis: By The Embers

作曲 : Sofia Jannok
作词 : Sofia Jannok
Nástegokčasa vuolde
璀璨星空下
mon ráhkadan luottaid
我在 寻找着
Guovssahasa sánit
北极光的 征兆
libardit dáivahis
天空中 北极光 蜿蜒变化如舞

Doala mu gieđa
紧握着我的手
Njávkka mu niera
抚摸着我的脸庞
savkal čáppa sániid
轻声说着甜蜜的情话
jeđđe litnasit
像那样安慰着我
Leage nu liekkas vai mon in galbmo
请再抱紧些 那样
Juoiggas vel munnje...
我才不会感到寒冷
Jaskatvuođa hálddus
不忍打断的寂静中
mu vuoigŋamat dávistit
呼吸回响
Juoga savkala munnje ahte leat boahtime
微风轻啸 像是你在耳鬓低语
Doala mu gieđa
紧握着我的手
Njávkka mu niera
抚摸着我的脸庞
savkal čáppa sániid
轻声说着甜蜜的情话
jeđđe litnasit
像那样安慰着我
Leage nu liekkas vai mon in galbmo
请再抱紧些 那样
Juoiggas vel munnje..
我才不会感到寒冷
Doala mu gieđa
紧握着我的手
Njávkka mu niera
抚摸着我的脸庞
savkal čáppa sániid
轻声说着甜蜜的情话
jeđđe litnasit
像那样安慰着我
Leage nu liekkas vai mon in galbmo
请再抱紧些 那样
Juoiggas vel munnje...
我才不会感到寒冷


评论
热度(3)

© 暖暖的童话小镇 | Powered by LOFTER